בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

מה קורה פה? איפה ללא גזל?!

ראובן פיזנטי | כ״ג במרחשוון ה׳תש״פ | חדשות ועדכונים

בסיעתא דשמייא עצומה, ולאחר השקעה ועמל רב, אנו חונכים את האתר החדש ״אור נקי״. הוא אמנם חדש, אבל ותיק מאוד, שכן הוא מאחד בתוכו תוכן של אתרים ותיקים ואהובים. ביניהם ״ללא גזל״ ו״אמונה״.

לכן לכל המבולבלים שניסו להגיע לאחד האתרים האלו ולא מבינים מדוע הגיעו לכאן, אז זו הסיבה. מעתה, זהו הבית החדש של האתרים הללו, בתקווה שיתקבל בברכה ובאהבה.

למידע נוסף על כל התהליך, על היסטורית האתרים, על המיזוג ועל האתר החדש ״אור נקי״ לחצו כאן.

אבל למה?! בשביל מה זה טוב?

מרוב עומס שהיה לנו, יצא מצב שבו כמעט ולא הספקנו לעדכן את האתרים. הן מצד התוכן, הן מצד העיצוב והממשק וכו׳. אלא שכן רצינו לחדש את האתרים, להתאים אותם לנוחות המשתמשים, לעדכן את העיצוב והתכנים וכו׳. לכן עבדנו על אתר חדש שיעשה את העבודה.

בנוסף, קהל הגולשים של אתר מסוים לא תמיד נחשף לתכנים של שאר האתרים שלנו. דברי תורה, ספרים, וידאו, הורדות וכו׳. לכן החלטנו לאחד את כולם.

אז מה קיבלנו עכשיו?

בסיעתא דשמייא, בנינו אתר מחדש, עם עיצוב חדש ורספונסיבי שמותאם גם לסלולרי. אמנם אנחנו לא ממליצים כלל להשתמש בסלולרי שאינו כשר, אבל מודעים למציאות שכמחצית מהגולשים שלנו מגיעים דרך שם.

חלק גדול מהתכנים עודכן, וחלק גדול נוסף נמצא בתהליך של עדכון. כך שהתכנים יהיו עדכניים, כשרים ויעילים יותר. עשינו הרבה שדרוגים מאחורי הקלעים, כך שהאתר יעבוד בצורה תקינה יותר ויהיה יעיל יותר.

מתוך איחוד האתרים, כעת האתר עשיר יותר, עם המון תכנים מגוונים ויעילים. השתדלנו לשמור על סדר, לחלק את כל התוכן לקטגוריות כך שיהיה נגיש וקל למציאה, וכך אפשר ליהנות מהמון תוכן איכותי, וכמובן שכמו תמיד אצלנו הכל ניתן בחינם. יותר מכל, אנו מקווים שתהנו מדברי התורה השונים, שזו עיקר המטרה שלנו, להביא לחיזוק האמונה.

כדאי לשים לב…

עקב איחוד האתרים, יתכנו קישורים שבורים. ישנו תוכן שהוחלף מקומו, ישנם תכנים שהוסרו, ישנם קישורים רבים ממקומות אחרים אלינו שאינם מעודכנים וכדומה.

בנוסף, יתכנו תופעות לוואי שונות שלא שמנו לב אליהן או שכן שמנו לב ונמצאות בטיפול. וכמו למשל כל מיני תכונות שעדיין לא עובדות כמו שצריך וכו׳.

אם נתקלתם בתופעה לא נעימה (קישור לא עובד, דף ריק, תוכן שהלך לאיבוד וכדומה), נשמח אם תיידעו אותנו על כך באיזור יצירת קשר (בלחיצה כאן) עם פירוט על התקלה וכתובת הדף הבעייתי. ומקווים שלא תיתקלו בדבר כזה, אבל אם כן, אז בבקשה אל תקפידו עלינו ותקבלו באהבה… אנחנו עושים השתדלות 🙂

השם יתברך ישלח ברכה והצלחה לכל הגולשים ולכל עם ישראל.

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים