בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

עדכונים לשנה החדשה

ראובן פיזנטי | כ״ח באלול ה׳תשפ״א | חדשות ועדכונים

שנת התשפ״ב ממש בפתח, ורצינו קצת לשתף, לעדכן וליישר קו בנעשה אצלנו באתר אור נקי.

ראשית, לכל המעוניינים בדברי תורה וחיזוקים לראש השנה ולימים הנוראים, ריכזנו מאמרים ודברי תורה שונים לראש השנה כאן ובכלל לימי הסליחות והימים הנוראים כאן. ובמיוחד מומלץ לקרוא את המאמר המקיף שכתבנו בעבר על חזרה בתשובה בלחיצה כאן.

כמו כן, לפני סוכות מומלץ לעבור על הלכות בניית סוכה בלחיצה כאן, או להיכנס לעניין הפנימי יותר ולהיזכר מדוע בכלל יושבים בסוכה בלחיצה כאן.

הספר מחפשים את האמת במהדורה חדשה

כבר זמן רב שאנו עמלים על שכתוב מחדש בצורה קלילה, פשוטה ומדויקת ככל שאפשר, של הספר מחפשים את האמת.

הספר יצא עד כה בשלש מהדורות, והתקבל בחום ובאהבה בקרב הציבור בסיעתא דשמייא. קיבלנו המון בקשות להשגת הספר, אך רצינו קודם לכן לנפות ולהגיע לאיכות גבוהה יותר. כעת ברוך השם זכינו לסיים את כתיבת המהדורה הרביעית, וכהרגלנו אנו מאפשרים לכל המעוניין להוריד את הספר בחינם מהאתר. להורדת הספר מחפשים את האמת לחצו כאן. בקרוב אם ירצה השם יתברך, נשתדל להדפיס אותו.

לאלו שעדיין לא מכירים, הספר עוסק בבניית יסודות החיים בכלל והיהדות בפרט, לכל הרמות ולכל שכבות האוכלוסייה. החל מאנשים רחוקים שמחפשים הוכחות ולא מכירים את היהדות, ועד לבני תורה שזקוקים לחיזוק לאמונה. הספר חוקר את החיים בדרך של היגיון והתבוננות, ונותן המון נקודות מחשבה שלא הכרנו על החיים. מומלץ להיכנס ולהתרשם (זה בחינם, כבר אמרנו?)

הבהרה לגבי תוכן באתר וחסימות נטפרי

כבר תקופה ארוכה שאנו מקבלים עשרות תגובות מדי יום לגבי משחקים, סרטים וכדומה, שרבים מבקשים תוכן להורדה, או מתלוננים שזה חסום להם מנטפרי, או מבקשים שנשלח להם למייל וכדומה.

לכן רצינו להבהיר כמה דברים בנושאים האלו:

ראשית, אנו לא בעד משחקים וסרטים ועל אחת כמה וכמה שאין לנו כלל זמן פנוי להתעסק עם זה (מעדיפים ללמוד תורה). בנוסף, גם לנו יש נטפרי, כך שגם לו היה לנו פנאי, מכל מקום לא היינו יכולים להוריד בעצמנו ולשלוח שום דבר. מה גם שזה לא מעשי לשלוח במייל קבצים למאות אנשים, כשגם ככה אין לנו כמעט רגע פנוי.

רוב התכנים הללו הם ישנים, ובכל זאת השארנו אותם לתועלת הציבור כיוון שחלקם עוד פעילים, אך ישנם דברים שכבר לא כל כך מעודכנים. לכן, אם מצאתם תוכן שעובד לכם ומסתדר לכם, מצוין. ואם לא, אז אנו מתנצלים, אבל באמת שזה לא תלוי בנו ואין לנו שום דבר שאנו יכולים לעשות בזה. אין שום טעם להשאיר תגובות בזה או לשלוח אלינו בקשות במייל.

אגב, אם ישנם כאלו שרוצים לקחת את הפיקוד לידיים ולהתנדב להעלות תכנים וקישורים בעצמם, או לפתור תקלות לאחרים ולשלוח תכנים למי שמעוניין, הם מוזמנים לפנות אלינו בשמחה, וכך נקשר ביניהם לבין קהל הגולשים.

עדכון רשימת התפוצה

בסיעתא דשמייא, רשימת התפוצה של האתר במשך שנים הולכת ומתרחבת, וברוך השם כבר חצתה את הרבבה. אנו מקבלים הרבה תגובות תומכות ונלהבות בכל עדכון שאנו שולחים. אלא שיחד עם זאת ישנן גם המון אי הבנות. שיש אימיילים שכבר אינם פעילים, יש כאלו שמצפים לקבל מאיתנו משחקים וסרטים, יש כאלו שלא מבינים מי אנחנו ובכלל לא זוכרים שלפני כמה שנים נרשמו לעדכונים באתר הישן ״ללא גזל״ וכדומה.

וכל זה מכביד מאוד על השרתים שלנו, ויוצר הרבה חוסר סדר. לכן החלטנו לעדכן ולדלל את הרשימה, לאלו שבאמת נהנים מהתוכן ובאמת רוצים להיות רשומים בה.

נדגיש שכל התוכן באתר פתוח ואין שום צורך להירשם. הרישום לעדכונים באתר הוא רק למי שרוצה לקבל באימייל את העדכונים והתוכן שאנו מעלים לאתר. זה לא קורה הרבה, אין לנו הרבה זמן לעדכן, אבל מדי פעם אנו שולחים משהו פה ושם. לא משחקים ולא סרטים. תוכן יהודי שנראה לנו ראוי להפצה (כמו התוכן הזה למשל שאתם קוראים כעת).

נבצע את התהליך, אם ירצה השם יתברך, בכמה שלבים.

בתור התחלה, ניצור רשימה חדשה ונקיה, ולאט לאט נצרף אליה חברים שרוצים להיות חלק ממנה. חשוב להצטרף רק למי שבאמת מעוניין לקבל את התכנים שלנו.

לכל המעוניין להצטרף כעת, אפשר ללחוץ כאן כדי להירשם.

עדיין הרשימה הישנה תהיה פעילה לעת עתה, כדי לא לפספס את אלו שמעוניינים להצטרף ולא שמו לב להודעה הזו. נעדכן על כך כמה פעמים בע״ה ולאחר מכן נעשה את המעבר בין הרשימות.

שנה טובה

לסיום, נברך את כולכם ואת כל ישראל באשר הם בשנה טובה ומבורכת. מחילה אם ציערנו או פגענו במישהו. השם יתברך יגזור עלינו גזרות טובות, יציל אותנו מחבלי משיח וישלח לנו את הגאולה השלמה במהרה בימינו אמן.

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

2 תגובות על “עדכונים לשנה החדשה”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    אנשים שולחים לי בקשות לשלוח להם סרטים בגלל שככה כתוב באתר שלכם אין לי סרטים ובבקשה להוריד את המייל שלי מהקבוצה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים