בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

הסברים לשימוש באתר

ראשית כל, חשוב להדגיש שאנו כלל לא מעודדים שימוש באינטרנט, אלא אדרבה, עדיף להימנע מכך לכל מי שזה אפשרי. האתר נבנה לזיכוי הרבים, לקרב רחוקים, ולנסות לתת מענה כשר ונקי לכל אלו שכבר משתמשים בזה בכל אופן.

לכל מי שמוכרח להשתמש, מכל מקום ראוי להשתמש בסינון הולם. האתר מפנה קישורים רבים לאתרים חיצוניים ואין לנו כלל שליטה על התכנים שלהם. ישנן סכנות רבות וידועות, ולכן אין לסמוך על כך שהכול נקי לחלוטין, כי באינטרנט כידוע אין נקי לחלוטין ותמיד יכולות לצוץ הפתעות לא נעימות.

רישום לאתר

ישנה אפשרות רישום לאתר למעוניינים, אלא שחשוב להדגיש שאין בזה שום צורך לפתיחת התכנים של האתר. האתר שלנו פתוח כולו לכל המעוניין, הכל בחינם וללא שום צורך ברישום. ההרשמה נועדה אך ורק למי שרוצה לקבל עדכונים מהאתר ותכנים חדשים שמתפרסמים מפעם לפעם.

חשוב לציין שאין זמנים קבועים לעדכונים באתר. מדי פעם כאשר ישנו תוכן חדש כלשהו, אנו מעלים אותו ומעדכנים את המשתמשים הרשומים, אבל יתכנו גם זמנים ארוכים ללא עדכונים וכדומה. אנו מקבלים פניות רבות מאנשים שלא מבינים כיצד יתכן שנרשמו והם לא מקבלים עדכונים, לכן צריך לדעת שאין לזה זמן מוגדר.

פניות ויצירת קשר

לפעמים אנשים חושבים שאנחנו סוג של תאגיד או חברה גדולה, אבל זה רחוק מאוד מהמציאות. בסך הכל אדם אחד עומד מאחורי האתר, וגם זה רק בהתנדבות בשעות הפנאי המאוד מועטות. לכן מטבע הדברים, אין אפשרות לחזור לכולם ולהשיב על כל המיילים שמציפים את התיבה.

לכן יש לקחת בחשבון שאין לפנות אלינו בענייני עזרה עם תוכנות והורדות, בקשות אישיות לשליחת קבצים או תכנים למייל, שליחת מספר טלפון כדי שנחזור אליכם וכו׳. אנו מתנצלים מראש, אבל בהחלט מעדיפים להשקיע את הזמן בעוד לימוד תורה ולא בהתעסקויות מהסוג הזה. לכן חשוב לא לשלוח שאלות מהסוג הזה במייל או בעמוד יצירת קשר, שקרוב לוודאי שלא יהיה לנו זמן כלל להשיב על כך.

אלא שכן אפשר לפנות אלינו בשמחה גדולה לגבי חיזוק האמונה, שאלות בענייני השקפה וכו׳. על הדברים האלו אנו כן משתדלים לפנות את זמננו ולענות, ואמנם לפעמים מרוב עומס זה לוקח זמן עד שאנו משיבים, אבל בלי נדר משתדלים להשיב לכולם.

תמיכה טכנית ופתרון בעיות

באתר ישנם המון קישורים להורדות שונות. לכן מטבע הדברים, ישנן בעיות טכניות שמופיעות מדי פעם, עם ההורדה, עם ההתקנה, עם השימוש בתוכנה וכו׳.

בדף העזרה בלחיצה בקישור הזה מופיעות כמה בעיות נפוצות ופתרונן כדי לנסות להקל על המשתמשים. כמו כן, לפעמים ישנן בעיות ידועות שחוזרות על עצמן, ולכן כדאי לחפש פתרון בתגובות הגולשים בעמודי ההורדה, שאולי כבר נשאלו ונענו.

אם לא מצאתם פתרון לבעיה, מומלץ להוסיף תגובה בעמוד ההורדה עצמו. בכל אופן אין לשלוח פניה דרך ״יצירת קשר״ וכדומה. פניות טכניות לא ייענו כיוון שאין לנו זמן לזה כלל.

רצוי להוסיף כמה שיותר פרטים על הבעיה. פעמים רבות משאירים הודעה כללית כגון ״לא מצליח להוריד״, ובאמת שאין אפשרות להבין בצורה שכזו מהי הבעיה. לכן צריך להוסיף פרטים. באיזה שלב של ההורדה זה נתקע? האם יש הודעת שגיאה כלשהי? מה כתוב בה? דרך איזה מחשב מנסים להוריד? האם יש סינון לאינטרנט?

ככל שהבעיה תתואר טוב יותר ובצורה מפורטת, והפרטים יהיו מדויקים, כך יהיה קל יותר לענות ולתת פתרון יעיל במידת האפשר.

האחריות היא על המשתמש בלבד!

חשוב לציין שאנחנו לא יוצרי התכנים, אלא פשוט אספנו וריכזנו את התכנים המוצלחים והאיכותיים שמצאנו שניתנים להורדה בחינם. לכן אין לנו שום אחריות על התכנים, הן מבחינת רישיון השימוש שעלול להשתנות, הן מבחינת יעילות התכנים, הן מבחינת פריצות שעלולה להיות ללא ידיעתנו באתרים שאנו מקשרים אליהם, הן מבחינת וירוסים או כל שאר הדברים.

אנחנו לא מאחסנים את קבצי התוכנות עצמם אלא רק מרכזים ומקשרים לאתרים שמכילים את התוכן הנדרש. אנחנו משתדלים לעשות כמיטב יכולתנו להמליץ על תכנים נקיים, כשרים ואיכותיים, אך אין לנו שליטה על הדברים והכל נעשה בהתנדבות ולכן אין לנו שום אחריות על כל נזק שיגרם משימוש באתר או בתכנים המופיעים בו. האחריות היא על המשתמשים בלבד.

בברכת שימוש פורה, מהנה, יעיל ובעיקר כשר ומחזק.

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים