בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

קצת היסטוריה על האתר

בשנת תשס״ח הוקם לראשונה האתר ״ללא גזל״ על ידי אברך צעיר בשם ראובן פיזנטי. האתר הוקם במטרה לספק תוכן חינם, כשר ונקי לגולש היהודי, ובכך להתרחק מגזל, פריצות ושאר מזיקים שמצויים בסביבת האינטרנט.

האתר סיפק מענה לרוב הצרכים של המשתמשים הביתיים שהתעניינו בתוכנות שונות או בתכנים שונים בחינם, וכך יכלו להוריד אותו בקלות ללא חשש גזל. השאיפה הייתה לשמור על מענה חינמי לכל תוכנה שימושית ונצרכת.

ללא גזל

במקביל, באותה שנה, הוקם האתר ״מחפשים את האמת״. שם התפרסם הספר ״מחפשים את האמת״ בגירסתו הראשונית, כחוברת אינטרנטית בת כשבעים עמודים שניתנה להורדה בחינם. אותה חוברת עסקה בשאלות מהותיות על החיים, ובעיקר הביאה יסודות ברורים ומוצקים לתורה וליהדות.

במהלך השנתיים שלאחר מכן, הוקמו אתרים נוספים לזיכוי הרבים. ביניהם האתר ״תפילה״, שריכז תפילות וסגולות שונות לקריאה והורדה. האתר ״דבר תורה״, שמטרתו הייתה לפרסם דברי תורה קצרים בענייני אמונה, שיתאימו לכלל האוכלוסיות והמגזרים. וכן האתר ״אמונה״, ששם התפרסמו דברי תורה ארוכים יותר, לאלו שחיפשו קצת יותר.

בשנת תשע״ה, כדי לא להתפזר יותר מדי, הוחלט לרכז את כל התכנים התורניים ודברי התורה תחת האתר ״אמונה״.

במשך זמן הפעילות, יצאו לפועל פרויקטים רבים ושונים לזיכוי הרבים. הספר ״מחפשים את האמת״ הורחב ויצא לאור גם בדפוס, והופץ ברחבי הארץ. נכתבו באתר מאמרים רבים על פרשיות השבוע וענייני חיזוק. הונפשו סרטוני אנימציה קצרים על ענייני אמונה שונים. הוקלטו שיעורי תורה בוידאו. הוקלט והופץ דיסק השמע ״מחפשים את האמת״. יצא לאור סט הספרים ״מהפרשה לחיינו״ על פרשיות השבוע והמועדים. וכן עוד תכנים רבים פורסמו והופצו לרבים. כל התכנים תמיד ניתנו ובלי נדר תמיד ינתנו בחינם לגמרי. הכל לזיכוי הרבים וללא מטרת רווח, להגדיל תורה ולהאדירה.

כל זה מעבר לפעילות בשטח, בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. שם פועל כולל אברכים ומתקיימים גם שיעורי תורה לציבור, לימוד בחברותות, פרקי אבות לילדים ועוד.

וכעת אנו מרכזים את כל הפעילויות השונות תחת קורת גג אחת. אור נקי וטהור, ללא כל מטרת רווח גשמי, אבל עם הרבה רווח רוחני לכולנו ולכל עם ישראל.

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים