בעזרת השם יתברך נעשה ונצליח
אור נקי רוני פיזנטי

האתר אור נקי נועד להנגיש לכל יהודי תוכן כשר, נקי ואיכותי בחינם. מאמרים ודברי תורה במסע לעומק פנימיות הנפש ולחיזוק האמונה. ספרים, חוברות ועלונים להורדה. מידע יהודי. תכנים, תוכנות והורדות חינם. הכל בשפה ברורה, בפשטות ובגובה העיניים. מוגש על ידי ראובן פיזנטי, מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. למידע נוסף לחצו כאן

חשוב: מחיקת רשימת התפוצה – ומעבר לחדשה

ראובן פיזנטי | ה׳ בטבת ה׳תשפ״ב | חדשות ועדכונים

הודעה חשובה למנויי האתר ״אור נקי״: רשימת התפוצה הנוכחית תבוטל בקרוב. המעוניינים להמשיך לקבל מהאתר עדכונים מפעם לפעם, לעתים רחוקות, ובעיקר בנושאי תורה ויהדות, מוזמנים להצטרף לרשימה החדשה בקישור הבא:

הצטרפות לרשימת חברי האתר אור נקי.

הרשימה הנוכחית תימחק, ורק מי שמצטרף לרשימה החדשה ימשיך לקבל מאיתנו מיילים. מומלץ להמשיך לקרוא את המשך המאמר כדי לברר אם בכלל כדאי להירשם ואם התכנים מתאימים.

בשביל מה זה טוב?

ברוך השם, האתרים שלנו פעילים כבר מעל עשור, ורשימת התפוצה של האתר כוללת יותר מעשרת אלפים כתובות.

אלא שרבים מהרשומים לא באמת פותחים וקוראים את המיילים שלנו. חלקם עם כתובות מייל שכבר אינן פעילות, חלקם עם תיבות מייל מלאות שחוסמות מיילים חדשים, חלקם בכלל לא זוכרים שהצטרפו, חלקם נרשמו רק כדי להשיג משחקים או סרטים ולא הבינו בכלל את פשר האתר, חלקם מסיימים בתיקיית הדואר זבל וכדומה.

וכך יוצא שרוב המיילים נשלחים לחינם, וזה מאוד מכביד על השרתים שלנו, וללא שום צורך.

לכן החלטנו לעשות סדר וליצור רשימה עדכנית ומסוננת יותר. שרק מי שבאמת אוהב אותנו ורוצה לקרוא את העדכונים שלנו יהיה רשום בה. לכן הסרנו את האפשרות להירשם באופן ישיר וקל בכל דף באתר, והוספנו דף מיוחד שמיועד לרישום לאתר, רק למי שבאמת רוצה.

זה אולי נשמע מוזר, כי רוב האתרים מחפשים שירשמו אליהם כמה שיותר. אבל לנו אין עניין בזה, אנחנו גם ככה לא מרוויחים מזה שום דבר וממילא אנחנו רוצים לצמצם את הרשימה לאיכותית יותר, רק למי שיפיק ממנה תועלת מירבית.

אז בשביל מי זה טוב?

הרשימה מיועדת למי שמעוניין לקבל מפעם לפעם עדכונים מאיתנו. אנחנו לא שולחים משחקים או סרטים וכדומה כך שאין טעם להירשם ולצפות לזה. לרוב אנו שולחים עדכונים בענייני תורה ויהדות, בעניין הפעילות שלנו או בעניין חידושים באתר עצמו.

צריך לדעת שאין עדכונים תכופים, כיוון שאין לנו הרבה זמן לזה. לרוב יוצא שפעם בכמה חודשים נשלח עדכון כלשהו. בשביל אנשים שלא רוצים שיטרידו אותם הרבה, זה מצוין. אבל למי שמחפש לקבל למייל חידושים יומיומיים, קרוב לוודאי שלא ימצא פה את מבוקשו.

אם כל זה מדבר אליכם, נשמח אם תהיו חברים שלנו ותצטרפו אלינו.

תזכו לברכה ושפע עצום מן השמיים.

אודות כותב המאמר : ראובן פיזנטי

אברך ויוצר שכותב מהלב עם המון אהבת ישראל. מחבר הספרים ״מחפשים את האמת״ ו״מהפרשה לחיינו״. מעביר שיעורים בגמרא ובהלכה בבית המדרש ״בית להשם״ בנתיבות. למידע נוסף

תגובה אחת על “חשוב: מחיקת רשימת התפוצה – ומעבר לחדשה”

  1. חבש הגיב:

    אשמח מאוד אם תוכלו לשלוח לי סרטים במייל בדרייב או במייל אבל לא בקישור כי יש לי חסימה a6788483@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  • קבלת עדכונים למייל

  • כל תכני האתר פתוחים לכולם ואין צורך ברישום לאתר. אבל אם אתם רוצים לקבל מאיתנו דברי תורה ועדכונים, לחצו כאן להירשם.

  • מחפשים את האמת - דיסק שמע

  • להורדת הדיסק מחפשים את האמת לחצו כאן
  • פרסומים אחרונים

  • דברי תורה נצפים ביותר

  • שיר חיזוק - אל תתעלם

  • דפים נצפים ביותר

  • איך להיות מאושרים

  • כניסת מנהלים